کتابچه معرفی لندینگ‌پیج مناسب برای‌ هر‌ کمپین
دانلود

شبکه اجتماعی چیست؟ حقایق شبکه های اجتماعی

شبکه اجتماعی چیست؟ حقایق شبکه های اجتماعی

امروزه دیگر بر هیچ کسب‌وکاری پوشیده نیست که حضور در شبکه های اجتماعی برای تعامل با مخاطبان و جذب مشتریان جدید الزامی است. بر اساس مطالعات اخیر، ۷۹ درصد جمعیت کشورهایی که دسترسی آسان به اینترنت دارند، در حداقل یکی از شبکه های اجتماعی محبوب عضو هستند و فعالیت دارند. اما قبل از فعالیت در این بستر ها بهتر است بدانید شبکه اجتماعی چیست و چه کاربردی دارد؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت شبکه اجتماعی درواقع شبکه ای از ارتباطات انسانی می باشد. به بیان دیگر در تعریف شبکه های اجتماعی می توان گفت که تعاملات انسان ها معمولا بر بسترهای دیجیتال خیلی بیشتر انجام می شود.

به همین دلیل شبکه‌های اجتماعی از محبوب‌ترین ابزارهای بازاریابی هستند و نقشی کلیدی در بالا بردن بازدید وب‌سایت‌ ها ایفا می‌کنند. از تولید محتوا و تبلیغات در فیسبوک ( facebook ) ، توییتر ( twitter ) ، اینستاگرام (instagram ) ، لینکدین ( linkedin ) و دیگر شبکه‌های اجتماعی برای هدایت کردن ترافیک باکیفیت به وب‌سایت خود استفاده کنید. در این صورت مخاطبان شبکه های اجتماعی خود را به بازدیدکنندگان وب‌سایت و در نهایت به مشتریان تبدیل می‌کنید.

تعریف انواع شبکه های اجتماعی

قبل از شروع فعالیت در شبکه های اجتماعی باید نسبت به فضا و کاربران آن ها آشنایی پیدا کنید. زیرا با شناخت مناسب نسبت به آنها می توانید محتوا و تبلیغات مناسبی انجام دهید. تولید محتوای سودمند و جذاب برای شبکه های اجتماعی به آن سختی که فکر می‌کنید نیست! شما در حوزه فعالیت خود متخصص هستید؛ فقط کافی است محتوای جذاب مرتبط با تخصص خود را برای مخاطبان ساده‌سازی کنید. اما پیش از تولید محتوا و فعالیت در این شبکه‌ها باید ویژگی‌های مخصوص به هریک از آنها را بدانید. در اینفوگرافیک زیر به تعریف انواع شبکه های اجتماعی و بیان ویژگی‌های مهممی پردازیم. با افراک همراه باشید.

حقایقی که باید درباره شبکه های اجتماعی بدانیدکلام آخر

حال که دانستید شبکه های اجتماعی چیست و چه ویژگی هایی دارند می توانید به راحتی در این شبکه ها شروع به فعالیت کنید. برای تولید محتوا و تبلیغات در شبکه های اجتماعی می توانید از مشاوره رایگان مجموعه افراک بهره مند شوید.

امتیازی ثبت نشده است

نظر شما

ایده های عالی خود را وارد کنید