کتابچه راهنمای طراحی کاور ویدیوهای یوتیوب
دانلود

مهم‌ترین آمارهای توییتر برای بازاریابی (همراه با اینفوگرافیک)

مهم‌ترین آمارهای توییتر برای بازاریابی (همراه با اینفوگرافیک)

به احتمال زیاد، شما توییتر (twitter) را می‌شناسید. این شبکه اجتماعی، از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در دنیاست که می‌تواند شما را در لحظه از اتفاقات و خبرهای دنیا مطلع کند. اما تنها اشخاص حقیقی نیستند که از توییتر سود می‌برند. کسب‌وکارها نیز با استفاده از توییتر و امکانات آن، از جمله تبلیغ در توییتر، می‌توانند به گسترش و بازاریابی کسب‌وکار خود کمک کنند و باعث افزایش آگاهی از برند و بهبود نحوه تعامل با مشتریان شوند؛ اما پیش از این که از توییتر برای بازاریابی کسب و کار خود کمک بگیریم، بهتر است با مهم‌ترین آمارهای توییتر برای بازاریابی آشنا شویم. در اینفوگرافیک زیر با این آمارها بیشتر آشنا می‌شویم. با افراک همراه باشید.

آمارهایی جذاب از توییتر برای بازاریابی (اینفوگرافیک)

آمارهای مهم توییتر برای بازاریابی

با توییتر بیشتر آشنا شوید

حال که با مهم‌ترین آمارهای توییتر برای بازاریابی کسب و کارها آشنا شدیم، بهتر است قدری بیشتر از ماهیت این شبکه اجتماعی محبوب بگوییم. توییتر (Twitter)، از شبکه‌های اجتماعی بسیار محبوب در جهان است. در این شبکه، افراد پس از عضویت می‌توانند با ارسال پیام‌های کوتاه (حداکثر ۲۸۰ کارکتر) اطلاعاتی را به دیگر افراد منتقل کنند. این پیام‌های کوتاه را توییت می‌گویند. تبلیغ در توییتر فرصت خوبی برای آشنایی بیشتر مخاطبان با کسب‌وکار شماست.

معمولا برای مطلع شدن از ترندها و آخرین اخبار و اتفاقات جهان، توییتر یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی است؛ بنابراین تبلیغات در توییتر برای اطلاع لحظه‌ای محصولات، خدمات یا رویدادهای کسب‌وکارتان بسیار مفید است. افرادی که در این شبکه اجتماعی در حال معرفی خدمات و محصولات خود هستند، می‌توانند بسیار سریع سود خود را افزایش دهند. همچنین تبلیغ در توییتر به افزایش نرخ تبدیل (conversion) کمک خواهد کرد.

یک سوال مهم : آیا توییتر بهترین پلتفرم تبلیغات آنلاین است؟

بعضی‌وقت‌ها بله! درست است که توییتر مشکلات خودش را دارد ولی در موارد و سناریوهای خاصی، واقعا بهترین پلتفرم تبلیغات آنلاین است. البته به هدفی که تعیین کرده‌اید نیز بستگی دارد؛ اما مطمئنا بهتر است از مزیت های تبلیغات توییتر صرف نظر نکنید! از مزیت های تبلیغ در توییتر ، امکانات منحصربه‌فردی است که جای دیگر نظیر آن را پیدا نمی‌کنید. البته منظور ما را اشتباه متوجه نشوید! ما تبلیغات در گوگل و تبلیغات در اینستاگرام را نیز دوست داریم و آنها را به شدت پیشنهاد می‌کنیم. اما در مواردی، تبلیغات توییتر گوی سبقت را از دیگران ربوده است.

برای آشنایی بیشتر با این موضوع، پیشنهاد می‌کنیم این مقاله همراه با اینفوگرافیک را از دست ندهید: ۵ مزیت منحصربه‌فرد تبلیغات در توییتر برای کسب و کار ها

اگر قانع شدید که تبلیغات در توییتر برای بازاریابی کسب‌وکار شما مفید است (که واقعا نیز هست!)، یک مشاوره تخصصی در این زمینه را مهمان افراک باشید!

امتیازی ثبت نشده است

نظر شما

ایده های عالی خود را وارد کنید