کتابچه راهنمای طراحی کاور ویدیوهای یوتیوب
دانلود

آموزش تبلیغات ویدئویی اینستاگرام

آموزش تبلیغات ویدئویی اینستاگرام

در هر ماه Instagram بیش از 1 بیلیون کاربر فعال دارد که چیزی حدود 8 میلیون پست منتشر کرده و 4.5 میلیون پست را لایک می‌کنند! وجود این اعداد و ارقام برای افرادی که در حوزه بازاریابی اینترنتی فعالیت دارند، بسیار شگفت انگیز است چرا که فرصت تبلیغات آنلاین به روش‌های مختلف مانند تبلیغات استوری اینستاگرام ، تبلیغات آلبوم اینستاگرام و … را در اختیارشان قرار می‌دهد. در این مقاله می‌خواهیم به معرفی شیوه آموزش تبلیغات ویدئویی اینستاگرام بپردازیم. همراه ما باشید.

تبلیغ در اینستاگرام زمانی مؤثر است که به صورت مشخص تبلیغ نباشد. چرا که در این صورت با وجود تکنیک‌های مختلف توسط کاربران حذف می‌شود! به همین دلیل مهم است که تیزر تبلیغاتی، کپشن مورد نظر، زمان نمایش، تعیین مخاطبین هدف و … به گونه‌ای انجام شود، که به ازای هزینه انجام شده، حداکثر بازده را برای شما به همراه داشته باشد. گروه افراک با توجه به سابقه‌ای که در حوزه تبلیغات اینترنتی دارد، می‌توانید راهنمای شما جهت انجام تبلیغات اسپانسری اینستاگرام باشد.

آموزش ایجاد تبلیغات ویدئویی در اینستاگرام

در میان روش‌های مختلفی که برای تبلیغات وجود دارد، استفاده از تبلیغات ویدئویی همیشه تأثیر بهتری روی کاربر داشته‌اند. اگر شما هم می‌خواهید از مزایای این شیوه تبلیغات بهره‌مند شوید، در این قسمت همراه ما باشید.

برای ایجاد کمپین تبلیغات ویدئویی اینستاگرام می‌توانید از بخش مدیریت تبلیغات فیس‌بوک و یا خود اپلیکیشن استفاده نمایید.

ایجاد تبلیغات ویدئویی در اینستاگرام از طریق اپلیکیشن

در مرحله اول، باید محتوایی که قصد استفاده از آن را به عنوان تبلیغ دارید، آپلود نمایید.

بعد از آن به صفحه کاربری‌تان بروید. برای این که بتوانید این پست را به شکل تبلیغ در بیاورید، باید صفحه‌تان را به حالت تجاری تبدیل کنید. برای انجام این کار به منوی تنظیمات بروید و یکی از دو گزینه‌های زیر را انتخاب کنید :

آموزش تبلیغات ویدئویی اینستاگرام

بعد از آنکه وارد حساب کاربری بیزینسی‌تان شدید، گزینه آبی رنگ promote را در سمت راست، پایین پست مشاهده خواهید کرد. این گزینه را انتخاب نمایید.

آموزش تبلیغات ویدئویی اینستاگرام

سپس هدفتان را از قرار دادن این تبلیغ مشخص کنید. به عنوان مثال این که هدف شما افزایش بازدید سایت است و یا دستیابی به کاربران بیشتر.

آموزش تبلیغات ویدئویی اینستاگرام

در صورتی که هدف شما افزایش بازدید سایت باشد، باید آدرس سایت را وارد نمایید. علاوه بر این باید مشخص کندی که برای انجام این تبلیغ چه مقدار بودجه در چه مدت زمان در نظر گرفته‌اید.

تبلیغات ویدئویی

در مرحله بعد باید گزینه call-to-action را انتخاب نمایید.

بعد از آن مخاطب هدفتان را تعیین نمایید. تعیین مخاطب هدف در اینستاگرام بر اساس موقعیت جغرافیایی، سن و جنسیت تعیین می‌شود.

تبلیغات ویدئویی

بعد از آنکه تنظیمات لازم را اعمال کردید، گزینه preview را انتخاب نمایید تا از نحوه نمایش تبلیغاتتان مطلع شوید. اگر همه چیز همان طور است که شما انتظار داشتید، می‌توانید گزینه create promotion را انتخاب نمایید.

اهمیت استفاده از تبلیغات ویدئویی اینستاگرام

در میان روش‌های مختلف تبلیغاتی که وجود دارد، ایمیل مارکتینگ و تبلیغ در گوگل از محبوبیت زیادی برخوردار بوده و هستند. اما هر یک از این روش‌ها برای معایب منحصر به خودشان را خصوصاً برای شرکت‌هایی که تحت عنوان استارت آپ فعالیتشان را آغاز کرده‌اند. به عنوان مثال در بازاریابی ایمیلی ، تا زمانی که شما ایمیل مخاطبینتان را در اختیار نداشته باشید، نمی‌توانید ایمیلی برایشان ارسال کنید. بنابراین اگر استارت آپ باشید، اولین مشکلی که با آن روبه‌رو هستید، این است.

اما در رابطه با تبلیغات گوگل اولین نگرانی که وجود دارد، بالا بودن هزینه تبلیغات کلیکی گوگل و یا حتی بینگ است. همین مسئله باعث می‌شود که بسیاری از استارت آپ ها به دلیل کمبود بودجه اصلاً سراغ این روش نروند.

به همین دلیل است که تبلیغات ویدئویی اینستاگرام برای بسیاری از افراد مقرون به صرفه به نظر می‌رسد، چرا که تبلیغات اینستاگرام معمولاً هزینه بالایی ندارند.

همراهان عزیز راه‌اندازی کمپین تبلیغات ویدئویی اینستاگرام از طریق مدیریت تبلیغ فیس‌بوک بهتر است چرا که معمولاً گزینه‌های بیشتری برای تعیین مخاطب هدف در اختیار شما قرار می‌دهد. با این وجود بسیاری استفاده از خود اپلیکیشن را ترجیح می‌دهند، چرا که آسان‌تر است.

امتیازی ثبت نشده است

نظر شما

ایده های عالی خود را وارد کنید