کتابچه راهنمای طراحی کاور ویدیوهای یوتیوب
دانلود

نحوه تبلیغ در گوگل مپ؛ اکستنشن لوکیشن

نحوه تبلیغ در گوگل مپ؛ اکستنشن لوکیشن

برای افزایش ترافیک سایت خود راه هایی مانند تبلیغ در گوگل, تبلیغ در اینستاگرام, تبلیغ در فیسبوک, لینکدین و توییتر دارید. اما تا به حال به تبلیغ در گوگل مپ فکر کرده اید؟ استفاده از اکستنشن لوکیشن برای افزایش بازدید سایت خود روشی از تبلیغات کلیکی است که در دنیای دیجیتال مارکتینگ آشنا شوید. با نحوه تبلیغ در گوگل مپ افراک همراه باشید.

تبلیغ در گوگل مپ

بهترین راه برای نشان دادن فروشگاه و یا محل کسب و کار خود, این است که به موقع فروشگاه خود را به افراد نشان دهید. کار اکستنشن لوکیشن همین است!

شما درچه زمانی بهتر از آنکه کاربران میخواهند مکانی را در گوگل مپ جستجو کنند. در سراسر جهان بیش از 1.5 میلیارد بار در سال عبارات شغلی را در گوگل مپ جستجو میکنند. طبق بررسی های جدید گوگل مپ 6 برابر محبوب تر از دیگر برنامه های مشابه است.

این یک فرصت بزرگ برای مشاغل مختلف است. نه تنها کاربران زیادی از این برنامه استفاده میکنند بلکه در نتیجه جستجو در گوگل لوکیشن فروشگاه ها دیده میشود. درنتیجه احتمال برنده شدن شما بالا است, چراکه اطلاعات اضافی به کاربران نشان داده اید!!

بیشتربدانید: تبلیغ در یوتیوب

نحوه تبلیغ در گوگل مپ

خب حالا که مزیت های تبلیغ در گوگل مپ را میدانید زمان آن رسیده است که قدم به قدم نحوه تبلیغات خود در گوگل مپ را بدانید.
همانطور که میدانید این یک افزونه بر روی پلتفرم گوگل ادز است بنابراین به سراغ اکانت گوگل ادز خود بروید. اگر هنوز اکانتی ندارید به گروه افراک سفارش دهید.

درخواست ساخت اکانت گوگل ادز

  1. وارد اکانت گوگل ادز خود شوید. گزینه ” Campaigns” را انتخاب کنید. در این صفحه تبلیغات کسب و کار خود را خواهید دید.
  2. برای اضافه کردن تبلیغات در گوگل مپ باید اکستنشن لوکیشن را فعال کنید. در قسمت “Ads and extensions” ویژگی های لوکیشن, دکمه تماس, آدرس محل کار و غیره را اضافه میکنید.
  3. سپس گزینه +sign in  را کلیک کنید سپس گزینه “Location Extension” را انتخاب کنید. سپس گزینه Finish را انتخاب کنید.
  4. در مرحله بعد باید هدف گذاری و هزینه ها را مشخص کنید. قسمت ” Keywords and Targeting” را انتخاب کنید. در قسمت Location هزینه را بر اساس مزایده ایی مشخص کنید. ( میتوانید از کارشناسان افراک مشاوره رایگان بگیرید)

اکستنشن لوکیشن چیست؟

این افزونه شامل موارد زیر است:

  • آدرس
  • نقشه موقعیت جغرافی محل کار
  • مشخص کردن فاصله فردی که برنامه میپرسد تا محل کار شما
  • اضافه کردن شماره تلفن برای تماس از طریق گوشی های موبایل با یک کلیک

کستنشن لوکیشن به دلیل تحریم ها, اغلب موارد در ایران کارآمد نیست اما افرادی که کسب وکارشان خارج از کشور است به راحتی میتوانند برای پیشرفت خود از این اکستنشن استفاده کنند

اکستنشن گوگل ادز چیست؟ برنامه های افزودنی یا اکستنشن سیستمس از اطلاعات و قابلیت هایی هستند که میتوانید به تبلیغات گوگلی خود اضافه کنید. تا تبلیغی هدفمند تر و دقیق تر داشته باشید. تمامی اکستنشن های گوگل به صورت رندوم نمایش داده میشوند.

فراموش نکنید که نمیتوانید فقط در گوگل مپ تبلیغات داشته باشید. تبلیغ در گوگل مپ یک سرویس جداگانه نیست بلکه یک گزینه از افزونه های پلتفرم گوگل است که میتوانید تعداد بیشتری را جذب کسب و کار خود کنید. مانند هر افزونه دیگر گوگل, اکستنشن لوکیشن نیز در کنار تبلیغات گوگلی نمایان میشود.

جمع بندی

تبلیغ در گوگل مپ با استفاده از اکستنشن لوکیشن در پلتفرم گوگل ادز انجام میشود. برای تبلیغ در گوگل و استفاده از ابزار های گوگل ادز میتوانید از گروه تخصصی تبلیغات آنلاین افراک کمک بگیرید. 021284262

نحوه تبلیغ در گوگل مپ؛ اکستنشن لوکیشن
برای افزایش ترافیک سایت خود راه هایی مانند تبلیغ در گوگل, تبلیغ در اینستاگرام, تبلیغ در فیسبوک, لینکدین...
5 از 1 رای ثبت شده

نظر شما

ایده های عالی خود را وارد کنید