کتابچه راهنمای طراحی کاور ویدیوهای یوتیوب
دانلود

اضافه کردن تبلیغ در یوتیوب چگونه انجام می شود؟

اضافه کردن تبلیغ در یوتیوب چگونه انجام می شود؟

از میان تمام راه کارها و ترفندهایی که صاحبان کسب و کار برای افزایش فروش و رونق کارشان استفاده می کنند، گذاشتن تبلیغات در یوتیوب از جذابیت زیادی برخوردار است. تولید ویدئوهای تبلیغاتی در یوتیوب یک راه فوق العاده برای کسب درآمد از آنچه که مورد علاقه ی شما است، می باشد. اما مانند هر فعالیت دیگر، موفقیت در این زمین نیز نیازمند گذشت زمان و تلاش شما است و همچنین لازم است که کانال یوتیوب شما به موارد خاص و جذاب اختصاص داده شده باشد. بنابراین اگر مایلید که بر روی کسب درآمد از یوتیوب متمرکز شوید، این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. گروه افراک، در زمینه انواع تبلیغات آنلاین در گوگل و سایر شبکه های اجتماعی در حال فعالیت است، به همین دلیل در این مقاله نحوه ی اضافه کردن تبلیغ در یوتیوب را به شما دوستان عزیز آموزش خواهیم داد.

نحوه اضافه کردن تبلیغ در یوتیوب

افراد زیادی از یوتیوب برای ارتقا برند و افزایش بازدیدکنندگان محصول  و خدمات خود استفاده می کند. اگر شما هم جز آن دسته افراد هستید که یوتیوب را برای نمایش تبلغات خود برگزیده اید، اولین قدم ایجاد یک محتوای ویدئویی قوی و جذاب است که قطعا شما دوست عزیز محتوای خود را آماده کرده اید و حال به دنبال این هستید که چگونه آن را در یوتیوب قرار دهید. ما نحوه ی اضافه کردن تبلیغ در یوتیوب ،که یکی از بهترین راه ها برای کسب درآمد و افزایش فروش است را به شما آموزش خواهیم داد.

اگر شما دوست عزیز به تازگی با تبلیغات در یوتیوب آشنا شده اید، آیا می دانید که میزان فیلمی که در هر دقیقه می توان در یوتیوب آپلود کرد حدود 100 ساعت می باشد؟ پس در هنگام آپلود محتواهای ویدئویی خود به این نکته حتما توجه داشته باشید.

مراحل اضافه کردن تبلیغ در یوتیوب

برای قرار دادن تبلیغات در یوتیوب ابتدا می بایست یک حساب کاربری گوگل ادوردز (تبلیغ گوگل) ایجاد نمائید و در صورتی که از قبل یک حساب کاربری گوگل ادوردز (AdWords) ایجاد کرده اید، هم اکنون  تنها کاری که می بایست انجام دهید، ایجاد یک کمپین تبلیغاتی در google.com/video می باشد.

قوانین کپی رایت یوتیوب

دومین قدم برای قرار دادن تبلیغات در یوتیوب، برقراری ارتباط بین یوتیوب و ادوردز است. که این کار را می بایست از طریق حساب های مرتبط یوتیوب (YouTube) کامل کنید. در مرحله ی بعد شما می بایست یکسری تنظیمات کلی برای تبلغ خود انجام دهید. به طور مثال : روزانه می بایست بودجه ای را برای تبلیغات خود مشخص کنید که در حدود 0.01 یا 0.23 دلار است.

در این مرحله از اضافه کردن تبلیغات در یوتیوب شما باید مشخص کنید که می خواهید تبلیغات شما در چه جاهایی دیده شود. مثلا در چه کشورها و مکان های جغرافیایی، و یا در کدام آدرس IP و…پر کردن اطلاعات خواسته شده در این مرحله بسیار مهم است، چرا که به بهتر دیده شدن برند و محصول و خدمات شما کمک خواهد کرد.

حال شما می توانید ویدئوی خود را آپلود نمائید. محتوای ویدئویی که آماده کرده اید را می توانید از طریق حساب کاربری یوتیوب خود آپلود کنید. برای تنظیمات دقیق تر اضافه کردن تبلیغ در یوتیوب می توانید از امکانات موجود در تنظیمات پیشرفته هم بهره مند شوید. به طور مثال شما می توانید زمان نمایش داده شدن محتوای تبلیغاتی خود را در این قسمت مشخص کنید. مثلا مشخص کنید که در چه ساعتی از شبانه روز و یا در کدام روز هفته ویدئو نمایش داده شود. پیشنهاد می شود که زمان نمایش تبلیغات را در زمان هایی که احتمال دیده شدن تبلیغات در یوتیوب بیشتر است، تنظیم کنید. در این قسمت می توانید تنظیمات را برای مورد هدف قرار دادن دستگاه های مختلف انجام دهید. یعنی مشخص کنید که تبلیغات شما بر روی چه دستگاه هایی نشان داده شود. مثلا : کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت، تلفن همراه و…

اضافه کردن تبلیغ در یوتیوب

حالا باید کلمه ی کلیدی مناسبی را انتخاب کنید. این مرحله از اهمیت خاصی برخوردار است. کلمات کلید را می توان توسط ابزارهای مختلف از قبیل : Google Keyword Tool در گوگل جستجو کرد. شما با پیدا کردن کلمات کلیدی مربوط به کسب و کار خود و نیز مرتبط با محتوای تبلیغاتی تان، به دیده شدن آن تبلیغ توسط کاربر کمک می کنید زیرا با جستجوی کلمات کلید متوجه خواهید شد که کاربران برای دیدن چنین محتواهایی بیشتر چه کلماتی را برای جستجو استفاده می کنند. بنابراین در این قسمت از بهترین ترکیب و مناسب ترین کلمات کلیدی انتخاب کرده و در جای مربوطه تاپ کنید.

کلام آخر

به این ترتیب شما تبلیغی را در یوتیوب قرار می دهید و محصول یا خدمت خاصی را تبلیغ می کنید و با انتخاب های درستی که در هر مرحله از مراحی که ذکر شد، انجام می دهید، آمار بازدید از محتواهای شما بالا می رود و این ترافیک سایت شما را افزایش داده و به افزایش فروش شما کمک خواهد کرد. همراهان عزیز، امیدواریم مطالبی که در این مقاله برای شما ارائه شد برای شما کاربردی و مفید بوده باشد. در زمینه اضافه کردن تبلیغ در یوتیوب ، سوالاتی که در ذهن خود دارید با ما در میان بگذارید. همکاران ما آماده ی پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند. لطفا با ما در تماس باشید.

سوالات متداول

تبلیغ در یوتیوب را می‌توانید با سرویس گوگل ادز و برقراری  ارتباط بین یوتیوب و گوگل ادز انجام دهید.

تبلیغ در یوتیوب ر ا می‌توان به فرمت ویدئو یا تبلیغات بنری انجام داد.

اضافه کردن تبلیغ در یوتیوب چگونه انجام می شود؟
از میان تمام راه کارها و ترفندهایی که صاحبان کسب و کار برای افزایش فروش و رونق کارشان...
5 از 4 رای ثبت شده

نظر شما

ایده های عالی خود را وارد کنید
جدیدترین مفیدترین
  1. سلام من در یوتیوب تولید محتوا میکنم برای تبلیغات کانالم ایا باید ویدئوی دیگری مخصوص برای تبلیغ بسازم یا همون ویدیو های چنل من مناسب هستش برای تبلیغ

    آیا مفید بود؟
    • سلام دوست عزیز
      یکی از راه های افزایش سابسکرایبر یوتیوب انتشار تبلیغات یوتیوب در وسط هر ویدیو است. علاوه بر این درآمد شما هم افزایش می‌یابد. به همین دلیل بر روی ویدیوهای همین خود تبلیغات را آغاز کنید.
      موفق باشید.

      آیا مفید بود؟
  2. سلام
    آیا برای گذاشتن تبلیغ روی ویدیو باید به 4000 ساعت واچ تایم و 1000 سابسکرایب رسیده باشیم ؟

    آیا مفید بود؟
    • سلام دوست عزیز
      علاوه بر رسیدن به شرایط یوتیوب باید کانال هم مانیتایز شده باشد. در واقع اکانت گوگل ادسنس باید به حساب کاربری یوتیوب متصل شده باشد. در این صورت تبلیغات برروی کانال شما نمایش داده می‌شود.
      با آرزوی موفقیت برای شما

      آیا مفید بود؟