کتابچه راهنمای طراحی کاور ویدیوهای یوتیوب
دانلود

آموزش کامل نحوه کار با ابزار Woorank

آموزش کامل نحوه کار با ابزار Woorank

اگر شما هم صاحب یک وب‌سایت هستید، احتمالاً با اهمیت سئو آشنا هستید. ابزارهای مختلفی برای تحلیل و بهبود سئو وب‌سایت‌ها طراحی شده‌اند. یکی از این ابزارها، ابزار woorank است که به عنوان یک راهنمای حرفه‌ای در بهینه‌سازی سئو شناخته می‌شود. Woorank ابزاری کارآمد و کاربردی است که با استفاده از آن، شما می‌توانید به صورت جامع و دقیق به عوامل مختلفی که بر روی عملکرد سئو وب‌سایت شما تأثیر می‌گذارند، پی ببرید. در این آموزش از افراک، ما به شما نحوه استفاده از ابزار woorank را آموزش خواهیم داد. با دنبال کردن مراحل ساده‌ای که در ادامه ارائه می‌شود، شما می‌توانید به سرعت و با دقت، نقاط ضعف و قوت وب‌سایت خود را شناسایی کرده و اقدامات لازم را جهت بهینه‌سازی سایت خود به‌طور گام به گام انجام دهید.

WooRank چیست؟

Woorank یکی از ابزارهای سئو است که به شما کمک می‌کند به صورت متفاوت کلیه عواملی که بر روی عملکرد سئو وب سایت شما تأثیر می‌گذارد را پیگیری نموده و هر مشکلی که ممکن است قبلاً متوجه آن نشده اید را شناسایی کنید. تنها کافیست آدرس URL وب سایت خود را تایپ کنید تا Woorank با دقت و تحلیل SEO برای همه‌ی عوامل اصلی رتبه‌بندی را ارائه دهد. اگر این فرآیند را به صورت دستی انجام دهید، ممکن است ساعت‌ها از وقت شما را بگیرد. با این حال، ابزار woorank به شما کمک میکند تا این اطلاعات را در چند ثانیه به دست ‌آورید.

خرید اکانت Woorank

سفارش دهید

مزایای سایت WooRank

حال که می دانید WooRank چیست و چه کاربردی دارد به مزایای این سایت می پردازیم. نرم افزار WooRank با کاربری آسان، با مرورهای خودکار بر روی وب سایت  داده های زیادی را فراهم می کند این داده ها بسیار ارزشمدن هستند وخود سایت لیستی برای بهبود به کاربران ارائه می دهد. ابزار woorank چه اطلاعاتی را در اختیار ما می‌گذارد؟ در اصل این سایت به دیجیتال مارکترها و مشاغل آنلاین کمک می کند تا رتبه بالاتری در موتور جستجوگر بدست آورند، بازدید کنندگان خود را به مشتریانی وفادار تبدیل کنند ، بر رقبا نظارت کنند و در طولانی مدت بازده بیشتری از سرمایه گذاری های بازاریابی دیجیتال خود کسب کنند. دیگر مزایای ابزار woorank:

  • دارای داشبورد هوشمند
  • ارائه ی برنامه ی بازاریابی
  • تجزیه و تحلیل بک لینک
  • ابزار مناسب برای بهبود سئو
  • گزارشهای دقیق شبکه های اجتماعی
  • تحلیل رقابتی رقبا
  • نظارت بر KPI
  • ردیابی مداوم
  • بررسی وب سایت

نحوه ثبت نام و ورود به سایت WooRank

مراحل ثبت نام و ورود به سایت Woorank

  1. ساخت حساب کاربری جدید

    برای کار با ابزار woorank، ابتدا به سایت رسمی Woorank با آدرس https://www.woorank.com/ بروید و اگر حساب کاربری ندارید، یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید. پس از ثبت نام، با نام کاربری و رمز عبوری که ایجاد کرده اید میتوانید برای ورود به حساب کاربری خود استفاده کنید.
    کار با ابزار woorank

  2. بررسی Advanced Site

    از داشبورد woorank، گزینه ای برای انجام بررسی”advanced site ” یا بررسی ” site” را مشاهده خواهید کرد. با کلیک بر روی دکمه “+” ، پنجره ای مانند تصویر بالا باز می شود. در اینجا می‌توانید هر وب‌سایتی که می‌خواهید بررسی کنید.
    کار با ابزار woorank

  3. مرور گزارش و مشاهده اخطارها

    پس از شروع بررسی در woorank، یک نمای کلی مانند تصویر بالا خواهید دید. اولین چیزی که متوجه آن می‌شوید امتیاز بالای سمت راست است. این مقیاس 100 امتیازی WooRank است که میزان اثربخشی بازاریابی شما را تعیین می کند. هنگامی که گزارش خود را مرور کردید، متوجه خواهید شد که هر یک از جنبه های گزارش یک نماد “Passed”، “To Improve” یا ” Error” در کنار خود دارد. این روش در ابزار wooRank برای هشدار دادن به بخش هایی از سایت شما است که باید در آن تغییرات ایجاد کنید.
    کاربا ابزار woorank

معرفی بخش های کارآمد ابزار woorank برای بهینه سازی سایت

همانطور که گفتیم، WooRank ابزاری مهم برای آژانس های وب، وب مسترها، کارشناسان سئو و بازاریابان دیجیتال است، این شرکت در حال حاضر خدمات گسترده و کارآمد خود را به بیش از ۴۰۰۰۰ شرکت ارائه می دهد. موارد زیادی در این ابزار قابل بررسی است، این موارد شامل: بررسی نسخه ی موبایل ، سئو ، داده های رسانه های اجتماعی ، بک لینک و رتبه بندی SERP است. در ادامه به معرفی بخش های کارآمد ابزار woorank برای بهینه سازی سایت میپردازیم.

بررسی عملکرد سایت در Optimize

بخش Optimize در منوی پیمایش سمت چپ woorank هر چیزی است که به عملکرد وب سایت شما مربوط می شود. همه چیز از سئوی سایت و سرعت عملکرد آن در این بخش است.

بک لینک در Promote

بخش Promote به شما امکان می دهد ببینید یک سایت چه تعداد بک لینک، دامنه ارجاع و غیره دارد. همچنین تجزیه و تحلیل دقیق حساب های رسانه های اجتماعی وب سایت مانند توییتر، فیس بوک و +Google را به شما ارائه می دهد.

بررسی ترافیک سایت در Measure

در Measure می‌توانید نوع ترافیکی که یک سایت دریافت می‌کند را مشاهده کنید. تعداد تخمینی افرادی را خواهید دید که از طریق تبلیغات کلیکی و یا ترافیک ارگانیک ارگانیک که از سایت SEMRush گرفته شده است، از سایت شما بازدید می کنند. همچنین یک ویژگی منطقه ای وجود دارد که به صورت گرافیکی به شما نشان می دهد که مردم از کجای جهان از سایت شما بازدید می کنند.

To Improve در ابزار Woorank

هر To Improve یک نماد زرد در کنار نام خود دارد و به معنای هشداری است برای بهبود! این علائم هیچ مشکل بزرگی برای وب‌سایت شما ایجاد نمی‌کنند و یا تأثیر عمده‌ای بر رتبه‌بندی سایت در موتورهای جستجو ندارند، با این حال ایده خوبی است که سعی کنید تا حد امکان از این گزینه تعداد کمتری داشته باشید.

بررسی خطاهای سایت در Errors

خطاهای سایت چیزی است که به طور بالقوه می تواند به وب سایت شما آسیب برساند و باعث کاهش رتبه سایت شما در موتورهای جستجو شود.

Advanced Review Features

Advanced Review Features دارای چند ویژگی دیگر است که به شما در بهبود کمپین بازاریابی خود کمک می کند. تفاوت اصلی که بین این بررسی و بررسی استاندارد مشاهده خواهید کرد ، نوار پیمایش در بالای صفحه است.

ابزار کلمات کلیدی

ابزار کلمات کلیدی به شما امکان می دهد کلمات کلیدی را ردیابی کنید و ببینید که وب سایت شما در موتور جستجوی گوگل برای این کلمات چگونه عمل می کند.

در این صفحه، گزینه ای برای افزودن کلمات کلیدی و تغییر مکان در سمت راست مشاهده خواهید کرد. ابتدا باید کشور را به کشور خود تغییر دهید.

در تصویر بالا می توانید صفحه ای را ببینید که با کلیک بر روی دکمه “Add keyword to track” ظاهر می شود. شما می توانید چندین کلمه کلیدی را همزمان با جدا کردن آنها با کاما وارد کنید و WooRank لیست مفیدی از کلمات کلیدی پیشنهادی را در زیر به شما ارائه می دهد.

تنظیمات woorank

برگه تنظیمات چند ویژگی اضافی را در اختیار شما قرار می دهد تا به بهبود مرور پیشرفته شما کمک کند.

ابتدا بخش “رقبا” است، این به شما امکان می دهد تا حداکثر 3 سایت دیگر را که می خواهید در کنار وب سایت خود ردیابی کنید وارد کنید. اکنون وقتی به بررسی وب سایت خود نگاه می کنید، می توانید ببینید که رقبای شما چه می کنند.

ویژگی تجزیه و تحلیل Google به شما امکان می دهد حساب تجزیه و تحلیل خود را با WooRank همگام سازی کنید. اکنون وقتی به بررسی وب سایت خود نگاه می کنید، می توانید به آمار تجزیه و تحلیل سایت خود نیز دسترسی داشته باشید.

Site Crawl

ویژگی  Site Crawlدر woorank به شما این امکان را می دهد که سایت خود را به روش های مختلف بررسی کنید. تنها کاری که باید در اینجا انجام دهید این است که روی دکمه “start crawl” کلیک کنید و منتظر بمانید تا نتایج برای شما نمایش داده شود. پس از اتمام اسکن، می‌توانید مشکلاتی را که WooRank شناسایی کرده است ببینید.

خلاصه

در پایان، مهمترین نکته این است که بهینه‌سازی سئو یک فرآیند مداوم و پیچیده است و نیاز به شناخت عمیق و آگاهی از مفاهیم سئو دارد. برای رقابت واقعی در دنیای بازاریابی آنلاین به ابزارهای زیادی نیاز دارید. آموزش نحوه کار با ابزار woorank را به عنوان یک راهنمای مهم و قابل اعتماد در مسیر بهینه‌سازی سئوی وب‌سایت‌های خود دنبال کنید و ببینید که چگونه ترافیک سایت و نتایج جستجو برای شما بهبود می‌یابد. به یاد داشته باشید که استفاده از ابزارهای مفید مانند Woorank تنها یک قدم اولیه است و باید همراه با تلاش و تحقیقات بیشتر، آموزش‌های سئو و اطلاعات به‌روز دنیای سئو را دنبال کنید.

امتیازی ثبت نشده است

نظر شما

ایده های عالی خود را وارد کنید