کتابچه راهنمای طراحی کاور ویدیوهای یوتیوب
دانلود

تغییرات بازاریابی لینکدین در سال 2019

تغییرات بازاریابی لینکدین در سال 2019

با توجه به محبوبیت شبکه‌های اجتماعی، روز به روز شاهد استفاده روزافزون از آن‌ها هستیم. یکی از شبکه‌هایی که شاید خیلی کمتر در چند سال اخیر به آن توجه شد، شبکه اجتماعی لینکدین است. اما این کم‌توجهی موقتی بود، چرا که در یکی دو سال اخیر نه تنها شاهد افزایش میزان استفاده از آن بودیم، بلکه شاهد رشد میزان تبلیغات در آن هستیم. اما مفهومی که اخیراً توجه بسیاری را به خود جلب کرده است، تغییرات بازاریابی لینکدین در سال ۲۰۱۹ است. تبلیغ در لینکدین یکی از بهترین راه ها برای بازاریابی است، از آن غافل نشوید!

یکی از اهداف اصلی لینکدین کمک به افرادی است که قصد توسعه کسب‌وکار و معرفی برند را دارند. با استفاده از داده‌هایی که این شبکه اجتماعی از کاربرانش در اختیار دارد، دسترسی به مخاطبان هدف راحت است. بنابراین برای معرفی خدمات و محصولات دیگر نیازی به استفاده از روش‌های آزمون‌وخطا نیست. چرا که با استفاده از ابزار و امکاناتی که Linkedin در اختیار افراد قرار می‌دهد، رسیدن به کاربر هدف کار ساده است. اما این تغییرات شامل چه مواردی می‌شوند؟

معرفی تغییرات بازاریابی لینکدین

خلاقیت در شیوه‌های تبلیغاتی

برای موفقیت در شیوه‌های مختلف تبلیغاتی اولین چیزی که از بیشترین اهمیت برخوردار است، نظر کاربر و مشتری است. به عبارت دیگر هرچه که شما بتوانید تأثیر بیشتری روی احساسات مخاطبتان داشته باشید، شانس آنکه بتوانید او را از مخاطب به کاربر تبدیل کنید نیز بیشتر می‌شود. بنابراین یکی از تغییرات بازاریابی لینکدین را می‌توان اضافه نمودن تبلیغات ویدئویی دانست. با استفاده از این شیوه تبلیغات، تبلیغ‌کننده با استفاده از ابزاری مانند صدا و حرکت می‌تواند داستان برندش را خیلی بهتر به کاربر معرفی کند.

مقالات مرتبط :

آموزش صفر تا صد لینکدین

نحوه تبلیغات در لینکدین

انواع تبلیغات در لینکدین

بعد از آن در ماه ژوئن شیوه‌ای دیگر از تبلیغات به نام تبلیغات آلبومی یا Carousel Ads معرفی شد. این نوع تبلیغات را می‌توان یکی از مؤثرترین شیوه‌های تبلیغاتی دانست. چرا که ترکیب عکس و فیلم و یا هریک به تنهایی، فرصت بهتری برای جلب نظر کاربر در اختیار تبلیغ‌کننده قرار می‌دهد. این نوع تبلیغات که یکی از بهترین تغییرات بازاریابی لینکدین است، به شما امکان استفاده از ۱۰ عکس و فیلم را به صورت ترکیبی می‌دهد. البته استفاده از این قابلیت در اینستاگرام نیز ممکن است. بنابراین اگر احساس می‌کنید که هنگام تبلیغات حرف زیادی برای گفتن دارید، بهتر است این شیوه تبلیغاتی را استفاده کنید.

تغییرات بازاریابی لینکدین در سال 2019

استفاده بهینه از ابزار مختلف جمع‌آوری داده

هرچه که یک پلتفرم از کاربرانش داده‌های بیشتری داشته باشد، شانس سرویس رسانی بهتر نیز دارد! مانند گوگل و فیس‌بوک! در این دوره که استفاده از تکنیک‌های دیجیتال مارکتینگ تضمینی برای بقای کسب‌وکار شما در حوزه وب است، آگاهی از شرایط کاربران کمک بسیار بزرگی به بازاریابان آنلاین است. هرچه که اطلاعات شما از مخاطبین هدفتان بیشتر باشد، شانس شما برای جذب کاربر و افزایش مشتری نیز بیشتر می‌شود. چرا که شما با استفاده از این داده‌ها می‌توانید مخاطبینتان را در دسته‌های مختلف قرار دهید و متناسب با هرکدام، استراتژی تبلیغ تعیین کنید.

بیشتر بخوانید:

نحوه تبلیغ در توییتر

تکنیک های بازاریابی در توییتر

مزایای تبلیغ در توییتر برای کسب و کارها

بنابراین یکی دیگر از تغییرات بازاریابی لینکدین را می‌توان تغییر در سیستم مدیریت کمپین تبلیغاتی یا Campaign Manager دانست که در ماه نوامبر معرفی شد. با استفاده از تغییرات این سیستم مدیریت و بهینه‌سازی کمپین بر اساس معیارهای مختلف مانند قیمت‌گذاری، هدف و … به راحتی امکان‌پذیر است.

اما خوشبختانه این تغییرات بازاریابی لینکدین به همین جا ختم نشد. در ماه ژوئیه، لینکدین ابزاری به نام Reporting UI را معرفی کرد. با استفاده از این ابزار به راحتی می‌توان عملکرد کمپین تبلیغاتی را مورد بررسی قرار داد. تحلیل این گزارش به سادگی امکان‌پذیر است. بنابراین هر زمان که احساس کردید شرایط تبلیغات لینکدین شما مناسب نیست، می‌توانید استراتژی و هدف‌گذاری‌تان را تغییر دهید.

توجه به نیازکاربران در لینکدین

بر اساس نظرسنجی‌هایی که انجام شده است، چیزی حدود ۸۴ درصد از کاربران لینکدین از نحوه برخورد لینکدین با نیازشان راضی هستند. به عبارت دیگر این دسته از افراد معتقدند که لینکدین چیزی را در اختیارشان قرار می‌دهد که می‌خواهند. چرا که این شبکه اجتماعی با استفاده از داده‌هایی که از آن‌ها دارد، نیاز احتمالی‌شان را شناسایی کرده و به آن پاسخ می‌دهند. این مورد را می‌توان مهم‌ترین تغییرات بازاریابی لینکدین دانست. چرا که کاربرپسند بودن یک شبکه اجتماعی به معنای افزایش محبوبیت و درنتیجه موفقیت تبلیغات در آن است.

در این عصر دیجیتال که همه با زمان کم به دنبال بهترین نتایج هستند، رقابت شبکه‌های اجتماعی مختلف برای پاسخ به نیاز کاربر از همه مشکل‌تر است. با این وجود، با تغییرات بازاریابی لینکدین به نظر نمی‌رسد که این شبکه اجتماعی قصد عقب‌نشینی از دور رقابت را دارد.

امتیازی ثبت نشده است

نظر شما

ایده های عالی خود را وارد کنید