کتابچه معرفی لندینگ‌پیج مناسب برای‌ هر‌ کمپین
دانلود

تعیین مخاطبین هدف در تبلیغات لینکدین چگونه انجام می‌شود؟

تعیین مخاطبین هدف در تبلیغات لینکدین چگونه انجام می‌شود؟

آیا شما هم شنیده‌اید که اگر به کاری که انجام می‌دهید علاقه داشته باشید، دیگر احساس نمی‌کنید که هرروز سر کار می‌روید؟ بر اساس مطالعاتی که انجام شده است حدود 15 درصد از افراد به کارشان علاقه دارند و مابقی نسبت به آنچه که انجام می‌دهند، بی‌تفاوت‌اند. اما چرا این مسئله حائز اهمیت است؟ اگر شما از لینکدین به جای تبلیغات گوگل برای تبلیغات آنلاین استفاده کنید، می‌توانید با تعیین نوع شغل مخاطبین، نرخ تبدیل را افزایش دهید. بنابراین اگر گروه هدف شما به کاری که انجام می‌دهند، اهمیت ندهند، مسلماً نمی‌توانند به مشتری شما تبدیل شوند. بنابراین بهترین حالت برای تعیین مخاطبین هدف، هدف‌گیری علاقه افراد در لینکدین است. در این مقاله همراه ما باشید تا شما را با روند تعیین مخاطبین هدف در تبلیغات در لینکدین آشنا کنیم.

بر اساس آنچه که لینکدین برآورد کرده است، اگر تبلیغ شما در دید این دسته از افراد قرار گیرد، به احتمال زیاد منجر به ناراحتی و حتی تنفر نسبت به کمپانی شما می‌شود. قطعاً این آخرین نتیجه‌ای است که شما از تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی و سایر پلتفرم‌ها می‌خواهید. با وجود این شرایط، چگونه می‌توان از تبلیغات لینکدین نتیجه دلخواه را کسب کرد؟

بیشتر بخوانید:

نحوه تبلیغ در توییتر

تکنیک های بازاریابی در توییتر

مزایای تبلیغ در توییتر برای کسب و کارها

هدف‌گیری علاقه مخاطبین در لینکدین یعنی چی؟

با توجه به اینکه تبلیغات لینکدین روز به روز مخاطبین زیادی را به خود جذب می‌کند، این شبکه اجتماعی همواره در حال بهبود قابلیت‌های خود است. یکی از قابلیت‌هایی که اخیراً به این پلتفرم اضافه شده است، هدف‌گیری علاقه مخاطبین است. با استفاده از این ویژگی به راحتی می‌توان تبلیغ را در اختیار کسانی قرار داد که به آنچه که شما انجام می‌دهید، علاقه دارند. تعیین مخاطبین هدف در تبلیغات لینکدین با استفاده از این قابلیت به راحتی قابل انجام است چرا که لینکدین اطلاعات دقیقی از نوع کسب‌وکار کاربرانش جمع‌آوری می‌کند.

این قابلیت جدید لینکدین شباهت زیادی به آنچه که فیس‌بوک انجام می‌دهد، دارد. اگرچه با استفاده از این روش نمی‌توانید تبلیغاتتان را در اختیار مشتریانی قرار دهید که به دنبال راه‌حلی برای نیاز خود هستند. اما می‌توانید تبلیغاتتان را به کسانی نشان دهید که به آنچه که شما ارائه می‌دهید، علاقه دارند.

مخاطبین هدف در تبلیغات لینکدین

چگونه می‌توان مخاطبین هدف در تبلیغات لینکدین را تعیین کرد؟

همان‌طور که اشاره کردیم، لینکدین نیز مانند فیس‌بوک رفتار کاربرانش را ردیابی می‌کند. به عبارت دیگر، هر زمان که شما به یک محتوا در لینکدین واکنش نشان می‌دهید، لینکدین این عملکرد شما را در حافظه‌اش ثبت می‌کند. این واکنش می‌تواند لایک کردن، کامنت گذاشتن و اشتراک گذاری پست باشد.

به عنوان مثال اگر شما اخبار مربوط به شبکه‌های اجتماعی را دنبال کرده و در مورد آن‌ها در این پلتفرم نظر دهید، لینکدین تبلیغاتی را به شما نمایش می‌دهد که در حوزه دیجیتال مارکتینگ قرار می‌گیرند.

از جمله خدمات مجموعه‌ی افراک، انجام امور مرتبط با تبلیغات در لینکدین است. چنانچه مایل به سفارش تبلیغ در لینکدین برای مجموعه‌ی خود هستید میتوانید از طریق دکمه‌ی زیر سفارش خود را ثبت کنید.

با استفاده از این روش جهت تعیین مخاطبین هدف در تبلیغات لینکدین می‌توانید اطمینان حاصل کنید که سهم نمایش تبلیغ شما مربوط به مخاطبینی است که به حوزه کاری شما علاقه‌مند هستند.

مقایسه روند تعیین مخاطبین هدف در تبلیغات لینکدین با تبلیغات فیس‌بوک

هدف‌گیری مخاطبین فیس‌بوک بنا بر یکی از دسته‌های زیر انجام می‌گیرد :

  1. کسب‌وکار و صنعت
  2. سرگرمی
  3. خانواده و روابط
  4. تناسب اندام و سلامتی
  5. غذا و نوشیدنی
  6. سرگرمی‌ها و رویدادها
  7. خرید و مد
  8. ورزش
  9. فناوری

هدف‌گیری مخاطبین لینکدین بنا بر یکی از دسته‌های زیر انجام می‌گیرد :

  1. هنر و سرگرمی
  2. کار و استخدام
  3. کسب‌وکار و مدیریت
  4. امور مالی و اقتصاد
  5. بازاریابی و تبلیغات
  6. علم و محیط زیست
  7. جامعه و فرهنگ
  8. فناوری
  9. بهداشت و درمان

با وجود این که هر دو پلتفرم 9 دسته برای تعیین مخاطبین هدف در اختیار شما قرار می‌دهند، اما به نظر می‌رسد که آنچه که لینکدین در اختیار تبلیغ‌کنندگان قرار می‌دهد، کمی تخصصی و حرفه‌ای‌تر است. بنابراین با توجه به علاقه‌مندی کاربران لینکدین به یکی از دسته‌های بیان شده، می‌توانید نرخ تبدیل تبلیغتان را افزایش دهید.

اما اینکه کدام پلتفرم در میان شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، یوتیوب و … برای کسب‌وکار شما مفید است، به عوامل مختلفی نظیر علاقه مخاطب شما بستگی دارد. اینکه مخاطبین شما در کدام بشکه بیشترین حضور را دارند، می‌تواند موجب افزایش یا کاهش هزینه بازگشت تبلیغتان شود.

همراهان عزیز با استفاده از تعیین مخاطبین هدف در تبلیغات لینکدین می‌توانید نرخ کلیک تبلیغتان را به صورت هدفمند افزایش دهید. اگر برای انجام تبلیغات لینکدین سؤالی دارید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود در سایت با ما در ارتباط باشید.

تعیین مخاطبین هدف در تبلیغات لینکدین چگونه انجام می‌شود؟
آیا شما هم شنیده‌اید که اگر به کاری که انجام می‌دهید علاقه داشته باشید، دیگر احساس نمی‌کنید که...
5 از 2 رای ثبت شده

نظر شما

ایده های عالی خود را وارد کنید