کتابچه راهنمای طراحی کاور ویدیوهای یوتیوب
دانلود

تغییرات تبلیغات‌ در گوگل در سال ۲۰۲۰

تغییرات تبلیغات‌ در گوگل در سال ۲۰۲۰

تبلیغات در گوگل در سال آینده چه تغییرات خواهند کرد؟

هر سال گوگل به منظور معرفی جدیدترین ابزارها، ویژگی ها و نوآوری های خود در زمینه تبلیغات در گوگل رویدادی را برگزار میکند. سایت وروداستریم سالیانه پیش از برگزاری این رویداد، اطلاعیه های مهم تبلیغات در گوگل را بررسی میکند و بر اساس آن پیش بینی هایی را در مورد آینده ی تبلیغات گوگلی انجام می دهد. در ادامه این مقاله به پیش بینی مهم صورت گرفته توسط این سایت در مورد تغییرات تبلیغات‌ در گوگل می پردازیم.

اضافه شدن تبلیغات جدید

معمولا گوگل هر ساله دست کم یک مدل تبلیغ جدید به لیست انواع تبلیغات در گوگل اضافه می کند. در سال ۲۰۱۶ گوگل قدمی بزرگ برداشت و اعلام کرد که تغییری اساسی در تبلیغات گوگلی ایجاد کرده و آن صد و شصت کارکتری کردن تبلیغات متنی نود کارکتری بود. دو سال بعد از آن هم در ادامه ی همین تغییرات، تبلیغات گوگلی ۳۰۰ کاراکتری را در تبلیغات ریسپانسیو خود معرفی کرد. به علاوه گوگل تبلیغات ویدیویی و نمایشی مانند تبلیغات نمایشی ریسپانسیو، TrueView for action, و سرنخ Lead برای تبلیغات یوتیوب را معرفی کرد.

اگر در زمینه تبلیغات در گوگل و ایجاد کمپین های قدرتمند و نتیجه گیری سریع نیاز به کمک دارید میتوانید از راهنمایی های کارشناسان افراک در این زمنیه استفاده کنید. ما دسترسی اکانت اختصاصی گوگل ادوردز را به شما می دهیم و تعرفه تبلیغات در گوگل ما کمتر از رقبای ماست.

  • می توانید در سایت درخواست مشاوره بدهید یا با ما تماس بگیرید. ۰۲۱۲۸۴۲۶۲

پیش بینی می شود امسال گوگل در ساختار تبلیغات خود تغییراتی را در این موارد اعمال کند:

  • تبلیغات در گوگل وسیع تر خواهند شد ـ و این به معنی وجود فضا و انعطاف پذیری بیشتر برای بازاریابان است تا پیام خود را راحت تر منتقل کنند.
  • تبلیغات در گوگل دیگر بر اساس ارزش سنجیده می شوند نه تجربه
  • تبلیغات در گوگل از طریق اضافه کردن متن، تصویر و ویدیو در سرتاسر شبکه جنبه ی بصری بیشتری پیدا خواهند کرد.
  • تبلیغات گوگلی جنبه ی تعاملی بیشتری پیدا خواهند کرد و احتمالا شیوه های درگیری مخاطب با آنها بیش از یک کلید ساده خوهد بود.

تغییرات تبلیغات‌ در گوگل

تغییرات تبلیغات‌ در گوگل در کمپین های تبلیغاتی خواهند کرد؟

صفحه نتایج موتور جست و جوی گوگل جای جذابی است اما حقیقت این است که گوگل فراتر از یک موتور جست و جو ساده است. گوگل به شبکه نمایش، جیمیل، یوتیوب، نقشه ها، مکالمات، جست و جوی صوتی، اسیستانت و به زودی  استادیا دسترسی خواهد داشت.

این بازه ی دسترسی وسیع به معنی گستردگی میدان بازاریابان جهت نمایش تبلیغشان است. هر ساله کمپین های تبلیغات در گوگل جدیدی معرفی میشوند که به بازاریابان این امکان را می دهند که تبلیغاتشان را فراتر از چهارچوب صفحه نتایج موتور جست و جو به نمایش بگذارند. در سال ۲۰۱۶ گوگل از تبلیغات محلی و تبلیغات در نقشه که زیرشاخه کمپین های جست و جو به حساب می آمدند رونمایی کرد. در سال ۲۰۱۷ گوگل ما را با ادغام جست و جوی صوتی و گوگل اسیستنت با انجام خریدهای اینترنتی در کمپین های خرید تبلیغات گوگل شگفت زده کرد. و سال گذشته هم تبلیغات هتل و کمپین های تبلیغاتی هوشمند را برای کمک به بازاریابان به عرصه تبلیغات در گوگل آورد.

پیش بینی می شود در سال میلادی جدید کمپین های تبلیغات در گوگل تغییراتی در این زمینه بکنند:

  • دسترسی فراتر از صفحه نتایج موتور جست و جوی گوگل
  • امکان نمایش تبلیغات در نمایشگرها و ابزارهای مختلف و متفاوت
  • تعدیل اتوماتیک هزینه ی مزایده تبلیغات در گوگل و هدفگزاری تبلیغات برای رسیدن به نتیجه ی مطلوب

راه های جدید برای هدف گیری مخاطبان در تغییرات تبلیغات‌ در گوگل

این مردم هستند که محصولات شما را می خرند نه کلمات کلیدی! درست که کلمات کلیدی به این زودی ها از دور خارج نمی شوند اما روش های هدف گیری مخاطبان در کمپین های تبلیغات گوگل  هر ساله در حال افزایش است. در سال گذشته شاهد این بودیم که گوگل شیوه ی هدف گیری demographics و مخاطبان in-market وهدف گیری مخاطبان بر اساس رویدادهای مهم زندگیشان در کمپین های تبلیغات در گوگل ادز (گوگل ادوردز) معرفی کرد.

گوگل ممکن است شیوه های جدیدی در هدف گیری مخاطبان تبلیغات در گوگل ارائه دهد که:

  • گسترش شیوه های هدف گیری موجود در شبکه های جدید
  • معرفی بخش های demographic جدید برای هدف گیری
  • افزودن راههای جدید نفوذ داده های دست اول برای دسترسی به مشتریان آنلاین

در مطلب آینده به بررسی آپدیت های گوگل در زمینه تبلیغات در گوگل خواهیم پرداخت و پیش بینی های انجام شده در زمینه تبلیغات در صفحه اول گوگل با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

بیشتر بخوانید: رونق فروشگاه آنلاین با استفاده از تبلیغات گوگلی

حتماً بخوانید: بازاریابی مجدد با استفاده از گوگل ادوردز (گوگل ادز) 

امتیازی ثبت نشده است

نظر شما

ایده های عالی خود را وارد کنید