کتابچه معرفی لندینگ‌پیج مناسب برای‌ هر‌ کمپین
دانلود

برنامه ریزی هزینه تبلیغات در گوگل با گوگل پرفورمنس پلنر

برنامه ریزی هزینه تبلیغات در گوگل با گوگل پرفورمنس پلنر

بر اساس گزارش گوگل، بازاریابانی که از ابزار پرفورمنس پلنر یا برنامه ریز عملکرد تبلیغات گوگلی استفاده کرده اند تا ۴۳ درصد نرخ تبدیل بیشتری داشته اند. حالا این ابزار چه هست و چطور می تواند به شما کمک کند. با برنامه ریزی هزینه تبلیغات در گوگل با گوگل پرفورمنس پلنر همراه باشید.

گوگل ادز (گوگل ادوردز) ابزار جدیدی برای برنامه ریزی عملکرد کمپین های تبلیغات در گوگل معرفی کرده است تا بهترین هزینه را برای داشتن بیشترین نرخ تبدیل برای کمپین های تبلیغاتی مشخص کند. برنامه ریز عملکرد ابزاری است که به بازاریابان این امکان را می دهد که برای هزینه ی تبلیغات در گوگل خود برنامه ریزی کنند و ببینند اعمال تغییرات جزیی در کمپین چگونه بر معیارهای اساسی و عملکرد کلی تبلیغات گوگلی آنها تاثیر میگذارد.

تبلیغ در گوگلبرای ساخت کمپین های گوگل ادوردز پربازده و سودآور، افراک می تواند به شما مشاوره های مفید و خوبی ارائه بدهد. برای دریافت اطلاعات بیشتر کافی است در سایت درخواست مشاوره بدهید یا با ما تماس بگیرید. 021284262

اجازه بدهید با یک مثال ساده شروع کنیم. فرض کنید که ۹۲۰۰۰ دلار بودجه ی ماهانه برای تبلیغات در گوگل خود دارید و بیش از ۱۰۰ کمپین تبلیغاتی را هم راه اندازی کرده اید. گوگل پرفورمنس پلنر به شما می گوید چطور این مبلغ را بین کمپین ها ی خود تقسیم کنید تا از طریق این تغییرات بهترین نرخ تبدیل و نتایج را از تبلیغات گوگلی خود کسب کنید.

گوگل پرفورمنس پلنر

به علاوه می توانید از پرفورمنس پلنر گوگل برای انجام سایر تنظیمات مالی بر روی کمپین ها ی خود استفاده کنید. با این برنامه میتوان دید عمیق تری به کمپین های تبلیغات گوگلی داشت و پیش بینی در سطح کمپین و بودجه متناسب هر کمپین را تعیین کنید. به علاوه می توانید کلمات کلیدی جدید اضافه کنید تا تاثیر آن کلمات کلیدی را بر عملکرد پیش بینی شده ببینید.

گوگل پرفورمنس پلنر
این تغییرات به صورت اتوماتیک اعمال نمی شوند. برای اعمال تغییرات بر تبلیغات در گوگل خود باید فایل را دانلود کرده و از گوگل ادز ادیتور استفاده کنید.

امکاناتی که این ابزار در اختیار شما قرار میدهد را می توان در چند مورد خلاصه کرد:

• برنامه ریزی برای پیشبینی عملکرد کمپین در آینده
• بررسی پیش بینی ها و سنجش آنها با انجام تنظیمات مختلف بر روی کمپین ها
• اعمال سریع تغییرات پیشنهادی در برنامه

بیشتربدانید: تبلیغات یوتیوب

با استفاده از این ابزار می توانید عملکرد ماهانه و فصلی کمپین های خود را مشاهده کنید و پیشنهاداتی در زمینه ی افزایش کارایی و سودآوری آنها با همان میزان هزینه دریافت کنید. به علاوه می توانید تغییرات پیشنهاد شده توسط برنامه ریز را به سرعت اعمال کنید.
گوگل می گوید که این ابزار میلیاردها کوئری را در نظر میگیرد وهر بیست و چهار ساعت به روزرسانی میشود. به علاوه این ابزار برنامه ریزی در مجموع عملکرد تبلیغات در گوگل رقیب را شبیه سازی کرده و متغیرهایی مانند فعالیت رقبا، صفحات فرود و پیشنهادات فصلی و غیره را شبیه سازی کند. به علاوه نرخ تبدیل را برا اساس انواع تبدیل ها در ستون تبدیل ها Conversions در بخش گزارش عملکرد گوگل ادز (گوگل ادوردز) اعلام می کند.

نکته آخر اینکه

باید منتظر بود و دید که تغییراتی که گوگل در سال میلادی جدید بر روی تبلیغات خود اعمال می کند و استفاده از این ابزارها چه تاثیری بر روی عملکرد تبلیغات آنلاین کسب وکارها خواهد داشت. در واقع باید ببینیم گوگل چه آشی برای بازاریابان پخته است.

اگر میخواهید از آخرین به روز رسانی های تبلیغات در گوگل باخبر باشید و از قطار سریع السیر تبلیغات در گوگل جا نمانید وبلاگ افراک را دنبال کنید. در پست های آینده به تبلیغات جدید گوگل ادوردز و ویژگی های اصلی آنها  خواهیم پرداخت.

امتیازی ثبت نشده است

نظر شما

ایده های عالی خود را وارد کنید