کتابچه راهنمای طراحی کاور ویدیوهای یوتیوب
دانلود

۵ مزیت منحصربه‌فرد تبلیغات در توییتر برای کسب‌وکارها (ارائه تصویری)

۵ مزیت منحصربه‌فرد تبلیغات در توییتر برای کسب‌وکارها (ارائه تصویری)

آیا توییتر (twitter) بهترین پلتفرم تبلیغات آنلاین است؟ بعضی‌وقت‌ها بله! درست است که توییتر مشکلات خودش را دارد ولی در موارد و سناریوهای خاصی، واقعا بهترین پلتفرم تبلیغات آنلاین است. البته به هدفی که تعیین کرده‌اید نیز بستگی دارد؛ اما مطمئنا بهتر است از مزایای تبلیغات در توییتر صرف نظر نکنید!

از مزیت های تبلیغات در توییتر ، امکانات منحصربه‌فردی است که جای دیگر نظیر آن را پیدا نمی‌کنید. البته منظور ما را اشتباه متوجه نشوید! ما تبلیغات در گوگل و تبلیغات در اینستاگرام را نیز دوست داریم و آنها را به شدت پیشنهاد می‌کنیم. اما در پنج مورد، تبلیغات توییتر گوی سبقت را از دیگران ربوده است. در اینفوگرافیکی که در ادامه می‌بینید به پنج مورد از مزیت‌های تبلیغات در توییتر که بسیار محبوب و مفید هستند اشاره می‌کنیم.

اگر قانع شدید که تبلیغات در توییتر برای کسب‌وکار شما مفید است (که واقعا نیز هست!)، یک مشاوره تخصصی در این زمینه را مهمان افراک باشید!

درخواست مشاوره رایگان

۵ مزیت مهم تبلیغات در توییتر برای کسب‌وکارها

کلام آخر

مزایایی که برای تبلیغات در توییتر در این مقاله گفته شد فقط برخی از مزیت های اصلی تبلیغات در توییتر می باشد. آیا شما از دیگر مزایای تبلیغات در توییتر اطلاعی دارید؟؟ اگر صاحب کسب و کار هستید و می خواهید متمایز از دیگر رقبای خود عمل کنید حتما از شبکه های اجتماعی برای تبلیغات استفاده کنید. شما می توانید از مشاوره رایگان افراک در این راستا استفاده کنید.

۵ مزیت منحصربه‌فرد تبلیغات در توییتر برای کسب‌وکارها (ارائه تصویری)
آیا توییتر (twitter) بهترین پلتفرم تبلیغات آنلاین است؟ بعضی‌وقت‌ها بله! درست است که توییتر مشکلات خودش را دارد...
5 از 1 رای ثبت شده

نظر شما

ایده های عالی خود را وارد کنید