کتابچه راهنمای طراحی کاور ویدیوهای یوتیوب
دانلود

آسان و رایگان: ساخت تبلیغات ویدیویی با ابزار ویدئو بیلدر video builder

آسان و رایگان: ساخت تبلیغات ویدیویی با ابزار ویدئو بیلدر video builder

امروزه فضای تبلیغات آنلاین گرایش بیشتری به تبلیغات ویدیویی دارد؛ چرا که تبلیغات ویدیویی توجه بیشتری از مخاطبان به خود جلب می‌کند. از طرفی اطلاعاتی که در یک ویدیوی ۳۰ ثانیه‌ای منتقل می‌شود را شاید در یک متن ۱۰۰۰ کلمه‌ای نتوان منتقل کرد! این مزیت‌ها باعث شده است که این روزها توجه کسب‌وکارها به تبلیغات ویدیویی بیش از پیش جلب شود. اما با چه هزینه‌ای؟ اگر به منابع و نیروی تولید ویدئو تبلیغاتی دسترسی ندارید، راه‌حل شما ابزار جدیدی به نام ویدئو بیلدر است که به زودی در دسترس قرار می‌گیرد. در ادامه به معرفی این ابزار می‌پردازیم. با افراک همراه باشید.

معرفی ابزار Video Builder (ویدئو بیلدر ) برای ساخت تبلیغات ویدیویی خلاقانه

کسب‌وکارهایی که دسترسی به منابع و نیروی تولید تبلیغات ویدیویی ندارند، می‌توانند از این ابزار بسیار کمک بگیرند. در واقع با استفاده از Video Builder (ویدئو بیلدر) شما می‌توانید تصاویر، متن، لوگو و دیگر منابع استاتیک را به شیوه‌ای زیبا ادغام کرده و تبلیغات ویدیویی کوتاه (۶ ثانیه‌ای یا ۱۵ ثانیه‌ای) برای تبلیغ در یوتیوب ، آپارات و دیگر پلتفرم‌های تبلیغاتی مانند تبلیغات گوگل ادز و اینستاگرام تولید کنید. حتی کسب‌وکارهایی که تیم تولید محتوای ویدئویی دارند نیز می‌توانند با استفاده از این ابزار، زمان و هزینه تولید تبلیغات ویدیویی خود را تا حد زیادی کاهش دهند.

در این ابزار، شما می‌توانید ویدئوهایی تولید کنید که استایل آنها با کاملا سازگار با هویت بصری کسب‌وکارتان باشد. با تنوع تم‌ها و گزینه‌های شخصی‌سازی که video builder در اختیارتان قرار می‌دهد، هیچکس متوجه نمی‌شود که تبلیغات ویدیویی شما با استفاده از یک ابزار آماده تهیه شده است!

نکته مهم اینجاست که ابزار ویدئو بیلدر (Video Builder) هنوز به صورت کامل در دسترس همگان قرار نگرفته است. در واقع تیم یوتیوب، در صدد آن است که زیرساخت‌های لازم برای دسترسی همگانی را به صورت کامل تقویت کرده و سپس از این ابزار به صورت عمومی رونمایی کند.

هرچند شما با استفاده از این لینک می‌توانید درخواست دسترسی خود به این ابزار را برای سازندگان آن ارسال کنید تا پس از بررسی و تایید، دسترسی شما به video builder ایجاد شود.

کلام آخر

در کیفیت تعامل کاربران با تبلیغات ویدئویی شکی نیست! امروزه اکثر بازاریابان بر اهمیت این موضوع واقف‌اند. شما از تبلیغات ویدئویی خود می‌توانید برای تبلیغات در یوتیوب و دیگر پلتفرم‌های ویدئویی استفاده کنید. اگر در این زمینه نیاز به مشاوره یا کسب اطلاعات بیشتر دارید، با کارشناسان متخصص افراک در تماس باشید.

امتیازی ثبت نشده است

نظر شما

ایده های عالی خود را وارد کنید