کتابچه راهنمای طراحی کاور ویدیوهای یوتیوب
دانلود

ربات اینستاگرام چیست ؟ چرا نباید از آن استفاده کرد؟

ربات اینستاگرام چیست ؟ چرا نباید از آن استفاده کرد؟

به نظر شما برای بالا بردن تعداد فالور ها و بیشتر دیده شدن باید از ربات اینستاگرام استفاده کرد؟ این سوال بار ها از ما پرسیده شده است و همکاران ما در دپارتمان افراک به مراجعه کنندگان می گویند که برای داشتن فالوور های واقعی تلاش کنید. برخی از مشتریان پیش از این برای افزایش فالوور و فروش خود از ربات های اینستاگرامی استفاده کرده اند و پس از اینکه به نتیجه نرسیده اند به سراغ ما می آیند. اما آیا اینکار درست است یا خیر؟ برای اینکه بخواهید خود بهترین تصمیم را بگیرید به شما پیشنهاد می کنیم که ابتدا بدانید  ربات اینستاگرام چیست و الگوریتم های اینستاگرام چگونه فعالیت می کنند؟ و سپس به برای اینکار اقدام کنید.

اگر به این مبحث علاقمند هستید و می خواهید بدانید ربات اینستاگرام چیست ؛ نحوه ی فالوو کردن و لایک کردن آن ها چگونه است و یا ریسک استفاده از آن ها چقدر است در ادامه با ما همراه باشید.

ربات اینستاگرام چیست

ربات اینستاگرام چیست؟

ربات های اینستاگرامی شما را در فعالیت های در اینستاگرام مثل لایک کردن، کامنت گذاشتن و فالو کردن دیگر حساب ها به صورت خودکار کمک می کنند. این ها همان فعالیت های طبیعی است که هر کاربر فعال در اینستاگرام به صورت روزانه انجام می دهد اما ممکن است کمی وقت شما را بگیرد. خوبی این ربات ها این است که می توانید در آن ها هشتگ هایی را تعریف کنید و مشخص کنید که چه اکانت هایی را دنبال کند.

مقالات مرتبط:

تبلیغ در اینستاگرام چیست و چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم ؟

چرا استفاده از ربات ها ی اینستاگرامی ممکن است ما را در خطر های جدی قرار دهد؟

ربات های اینستاگرامی مثل یه تکه کیک هستند. تجربه ای شیرین و راحت از کار با اینستاگرام. در درجه ی اول ممکن است بهترین تصمیمی که برای شروع افزایش فالور می گیرید همین راه باشد. ولی اگر بیشتر در مورد الگوریتم های اینستاگرام بدانید خواهید دانست که بدترین تصمیم ممکن را گرفته اید. این دقیقا چیزی است که ما در این مقاله می خواهیم به شما انتقال بدهیم. ربات های اینستاگرامی در ایران با کمترین هزینه ماهانه و سالانه می توانند امکانات یک ادمین را به ما بدهند برای همین اکثر افراد به آن ها جذب می شوند. مشکل بزرگ اینجاست که هر گونه ربات و فعالیت خودکار خلاف قوانین اینستاگرام است و اینستاگرام پس از تشخصیص اکانت شما را شادوبن می کند.

ربات های اینستاگرامی

ربات ها نرخ تعامل و نرخ درگیری را پایین می آورند

وقتی شما تعداد فالور هایی را از طریق ربات به داخل پیج خود وارد می کنید به هدف اولیه خود یعنی افزایش فالوور خواهید رسید. اما اگر افزایش تعامل و فروش را انتظار دارید راه را کاملا بر عکس آمده اید. ربات ها نمی توانند برای شما کاربر فعال فراهم کنند. کاربر فعلا کاربریست  که به محتوای پیج شما مشتاق است و فعالیت های مانند لایک، کامنت و غیره را انجام می دهد.

الگوریتم های اینستاگرام از روی میزان های مشارکتی فالوور ها به پیج شما رتبه می دهد و در بهترین حالت زمانی که متوجه می شود محتوای شما جذاب و به درد بخور است پست های شما را به اکسپلور خواهد برد. حال شما از ربات های اینستاگرامی استفاده کرده اید و مشارکت در صفحه شما چندان نیست پس انتظار کمک از سمت اینستاگرام را نداشته باشید زیرا نرخ تعامل صفحه ی شما پایین است و اینستاگرام به شما رتبه نخواهد داد.

مقالات مرتبط:

افزایش فروش در اینستاگرام با استفاده از چند روش ساده

ربات ها جای ادمین را نمی گیرند

تا اینجا دانستید که ربات اینستاگرام چیست و آیا برای کسب و کار شما مناسب هستند یا خیر؟ ما هیچگاه تصمیم نداریم که نظر شما را عوض کنیم اما باید بگوییم که ربات ها ی اینستاگرامی جای ادمین را نخواهند گرفت. گاهی شما جملاتی را به عنوان پیش فرض برای ربات تعریف می کنید که به صورت رندوم کامنت گذاری کرده اند اما گاهی پیش می آید که آن ها کامنت ها را در موقعیت های نامناسب قرار داده اند و باعث ایجاد زنجش و بیزاری شده اند.

مقالات مرتبط :

سئو اینستاگرام چیست و چگونه انجام می شود؟

کلام آخر

ما مشکلی را در این مقاله بررسی کردیم که دغدغه ی بسیاری از مشتریانمان بوده است بنابراین بدون نتیجه گیری شما را با سوال های ذهنتان رها نخواهیم کرد. افراک با چندین سال سابقه در فعالیت های دیجیتال مارکتینگ به شما پیشنهاد نمی کند که از ربات استفاده کنید اما می توانید تمامی این فعالیت ها را خودتان به صورت شخصی انجام دهید یا ادمین استخدام کنید. برای افزایش بازدید و افزایش فالوور اینستاگرام تنها دو روش بازدهی خوبی برای کسب و کار شما خواهد داشت یکی استفاده از قابلیت های تبلیغات در پیج های پر بازدید یا اصطلاحا اینفلوئنسری و دیگری تبلیغات اسپانسرینگ اینستاگرام است. برای استفاده از این دو روش می توانید از تجربه ی تیم افراک استفاده کنید و از طریق مشاوره رایگان به پاسخ تمامی سوالات خود برسید.

امتیازی ثبت نشده است

نظر شما

ایده های عالی خود را وارد کنید