کتابچه راهنمای طراحی کاور ویدیوهای یوتیوب
دانلود

معرفی گوگل هتل ادز: تبلیغات هتل در گوگل

معرفی گوگل هتل ادز: تبلیغات هتل در گوگل

تبلیغ در گوگل ادز برای افرادی که میخواهند روند تبلیغ خود و هزینه های آن را بررسی کنند, بسیار مناسب است. چرا که با برنامه ریزی و استراتژی های مختلف برای تبلیغ در گوگل میتوانید تبلیغات بهینه و موفقی داشته باشید. گوگل هتل ادز یکی از سرویس های گوگل میباشد. مرتبط ترین ابر جستجو گر در بین رقبایی چون تریپ ادوایزر (TripAdvisor)  است. چرا که در معرفی هتل ها و ارائه اطلاعات دسته بندی شده بسیار موفق بوده است. تبلیغات هتل در گوگل باعث شده است که نیمی از رزرو هایی که انجام میشود توسط این سرویس باشد.

دراین مطلب با سرویس گوگل هتل ادز و هر آنچه باید درمورد آن بدانید, آشنا خواهید شد.

گوگل هتل ادز (تبلیغات هتل ادز) چیست؟

گوگل هتل ادز

غیر ممکن است فردی اهل سفر باشد ولی از موتور جستجوی گوگل استفاده نکند. یکی از مهم ترین بخش های برنامه ریزی سفر, رزرو هتل است. قابل ذکر است, در گذشته از گوگل هتل فایندر برای جستجو هتل در مقصد استفاده میکردن.
اما با روی کار آمدن گوگل هتل ادز میتوانید با آن خداحافظی کنید.
همچنین تمامی افراد میتوانند با فیلترهای بسیاری مانند: زمان اقامت, قیمت, تعداد مهمان ها, امتیاز بازدید کنندگان قبلی و تعداد ستاره های هتل, انتخاب بهتری داشته باشند.
مشتریان در طول جستجوی خود میتوانند نظرات افراد را بخوانند, امتیاز مشتریان قبلی را ببینند. همچنین با انتخاب قیمت های متناسب با بودجه سفر خود, هتل مناسب را انتخاب کنند.
این انتخاب ها گاها در OTA ( آژانس آنلاین خدمات سفر) و وبسایت های بزرگ رزرو هتل در دسترس نیستند. این یکی از قابلیت های گوگل هتل ادز است.

تبلیغات هتل در گوگل فقط برای شهرت و افزایش سود صاحبان و مدیران هتل نیست.
بلکه هتل داران میتوانند تمامی مراحل از جستجو و رزرو هتل تا ترک مسافر از هتل را بررسی و مدیریت کنند و کار خود را بهبود ببخشد.

بیشتر بدانید: تبلیغات یوتیوب

طریقه کار گوگل هتل ادز

  1.  هر زمان مشتری بخواهد هتل خاصی را مشاهده کند, فقط نام آن را در گوگل جستجو میکند. گوگل, فرد را به بخش جزئیات هتل هدایت میکند.
    در این قسمت مشتریان میتوانند با استفاده از مشخصات داده شده اتاق خود را رزرو کنند.
  2.  اگر مشتریان هتل خاصی را مد نظر نداشته باشند و برای مقصد مورد نظرخود به دنبال یک هتل مناسب هستند. گوگل تعدادی هتل را با رتبه بندی در قالب یک لیست پیشنهاد میکنند.
    افراد با بررسی تمام جزئیات, گزینه مورد نظر خود را دربین لیست هنل ها انتخاب کرده و اتاق خود را رزرو میکنند.
    با کلیک بر روی هر مورد, صفحه جدیدی برای شما باز خواهد شد. این بخش را کارت اطلاعات هتل میگویند. اطلاعات جزئی تر از ویژگی های هتل, گالری عکس, نقشه و موارد دیگر را میتوان در این بخش مشاهده کرد.
    تمامی اطلاعات Hotel Detail Card از صفحه Google My Business استخراج میشود.

کارت اطلاعات هتل با کمک گوگل هتل ادز یک مقایسه قیمتی را به کاربران نمایش میدهد. تبلیغات هتل در گوگل, تمامی گزینه ها ی موجود برای رزرو هتل را در یک مکان جمع آوری کرده و در اختیار کاربران قرار میدهد.

چگونه تبلیغات هتل در گوگل را انجام دهیم؟

تمامی مراحل زیر توسط پارتنر گوگل انجام میشود. شما کافی است این اطلاعات را در اختیار شرکت تبلیغاتی آنلاین قرار دهید.

  1.  feed: اطلاعات و داده های هتل برای تبلیغات, که شامل:Hotel Listing Feed: آدرس, امتیاز, اطلاعات تماس و طول وعرض جغرافیایی برای تعیین محل دقیق هتل.
    Price and Availability: نرخ فعلی و در دسترس بودن اتاق های هتل.
    (Point of sale (POS: مشخص کردن صفحه ایی که مشتری پس از کلیک وارد آن میشود. (deeplink URL)
  2. Bidding (مزایده): مقدار هزینه ایی است که هتل ها به گوگل پرداخت میکنند که مشتریان را به صفحه رزرو هتل مورد نظرهدایت کند.
    پس از آنکه که اطلاعات هتل ثبت شد, حساب کاربری صاحبان هتل وارد مرحله مالی میشود.
    زمانی که صاحبان هتل هزینه مورد نظرشان را مشخص کردند, تبلیغ هتل در لیست گوگل هتل ادز قرار خواهد گرفت.
گوگل هتل ادز

بیشتر از نیمی از رزرو هتل ها حاصل تبلیغات در گوگل هستند. شما میتوانید با استفاده از این سرویس در تبلیغات گوگل, کار خود را بهبود ببخشید. همچنین گوگل هتل ادز راهی برای گسترش زیرساخت های گردشگری و گردشگری دیجیتال است. در نتیجه تبلیغات هتل در گوگل یک تیر و چند نشان است.
میتوانید تبلیغات هتل خود را به کارشناسان گروه افراک بسپارید. برای دریافت مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.___(021-284262)

امتیازی ثبت نشده است

نظر شما

ایده های عالی خود را وارد کنید